close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

美國 - 關島旅遊

發問:

我星期五就去美國 - 關島旅遊啦 , 想問吓大家有冇好地方介紹和要注意一下呀? Thank you!

最佳解答:

購物:關係買有牌子的襪好抵,levis都平,都買得過。北部有3個mall,各有不同特色你可以去晒,但買手信,我建議你去cost u-less,平d同美國貸品多d。kmart則太多大陸貨,但勝在24小時營業。另外買維他命丸都會平d,不妨看看。 食:萬豪酒店對面的意大利餐廳的墨魚麵、tiramisu一定要試。逢周三開的查洛特夜市d特色食物都值得一試。自助餐方面,君悅較好,價錢只35美元左右。 行:如果愛揸車,關島非常好,路標清晰,易揸,南北來回半天搞掂,而且租車價錢和油錢都比香港平好多。 玩:北部的景點,如提拉石、炮台、戀人岬等景色ok,但我個人較愛南部的風光,建議一定要去,。水上活動則見仁見智la,但關島勝在好乾淨,同埋日本妹好多。浮潛的話,希爾頓酒店附近的魚會較多(因為岩岸),如果自己揸車就再落南小小會更靚更靚。 (關島的物價指數好高,絕對拍得住夏威夷,而當地的水係唔可以直接飲,即使煲過都唔太好,因為石灰質太重,大家都買礦泉水,想慳錢,就出發前帶定d,因為唔係間間酒店都有供應架。仲有當你享用酒店設施之前,最好問一問要唔要額外收費,因為有d香港旅行社訂的房有d不同)

其他解答:

其實以上既朋友已經比左好多details 我只係想提吓你, 國內機係唔可以帶liquid/gel/cream狀物體上機, 而家已經loose左少少, 3 oz 以下既traveler size都可以帶上機, 但我都唔係好recommend你帶, 因為你去得玩就預左出去買, 因為我有客試過帶traveler size都唔比上機..所以為免麻煩, 都係唔好帶上機, pack晌checked baggage就得喇|||||Remember that is still part of the United States. Except for the visa requirement, consider yourself going to the USA.
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()