close
標題:

香港青年航空團

發問:

希望閣下能解決我的疑問: 1.如果我想而家報名加入香港青年航空團, 最快要多久才會收到通知? 2.是不是每次的步操訓練都要出席? 3.加入香港青年航空團需不需要進行面試? 4.有沒有截止報名日期? 5.成功申請加入香港青年航空團後, 還有什麼程序?例如要做d咩? 盼望解答~謝謝!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

1) 首先, 必先要知道你既年紀, 因為 11-18 歲 apply 做 cadets 同 21 or above apply 做 officers 既程序唔同, 所以時間上亦都會稍有分別. 基本上如你要 apply 做 cadets 的話我諗大約一個月吧! 因為始終我果陣係有 street recruitment 既時候即場遞 form, 唔同你依家要寄信去 headquarters 咁多 procedures. 不過我諗你 expect 一個月應該 okay! 2) 最好每次都去齊, 因為所有 officers 對於 d cadets 究竟 active 唔 active observe 得好緊要. 所以如果你覺得咁樣好 harsh 既就最好諗清楚先好參加. 3) 好 depends on 你係去邊個中隊, 有 d 要有 d 唔洗. 我果陣就無, 不過就一定要參加一個 camp! 4) 其實真係無一條 rule 有講明過幾時 deadline 呢! 好多 sqn 一年都會有 n 咁多次 street recruitment, 如果你唔介意等既, 相信你臨近暑假既時候經過銅鑼灣一定會見到有 d sqn 係度擺檔做 recruitment 呢! 5) 都係要睇返你究竟係入邊個 sqn. 通常都係離唔開度身做 uniform 同埋過 headquarters 買 accessories, 買 boots 等等既 "破費大行動"! 希望可以幫到你 :)

其他解答:

1.)一星期 2.)是 3.)需要 4.)有 5.)sit up...x操...守紀律...等等
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()