close
標題:

九龍城金國戲院,幾時開張

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

九龍城金國戲院,幾時開張及幾時結業?

最佳解答:

"老虎岩约5○年代尾興建,我不是住在這里、我住在候王庙新村。我亞姨是第一批上樓的。他住苐一座七樓?二座地下有單車租,苐三座(何光華文具鋪,一定好藥房)。三四座對面金國大厦和金國戲院。粵語甘草明星(黎雯?黎永母親)是住在金國大厦。大家記唔记得。基督教墳場對面有一間電噐舖叫(超奇電噐)。我在這铺做学徒,我幫老虎岩好多座安装過電線?當時有分粗幼電,兩個電錶兩個总掣、不覺之間是6○年代的事了!" "金國大廈果間 金國戲院 ,人o地話 好猛鬼。細個 時 ,o係 果度 睇過 幾次戲 ,次次 孝廁所 都 吾敢 望塊鏡。" "巴士總站已經變了為一個小公園仔. 金國戲院個三角招牌拆左好好耐,不過我細路仔時戲院已經冇了. 嘉慶酒樓位置仍在,但已經易手改名多次," 根據以上資料, 只能總結出金國戲院在60年代營業, 至遲70年已經結業. 不少60年代成長街坊 "細路仔時戲院已經冇了" - 2009-04-08 14:36:37 補充: to timmy4897 唔好意思因為我住港島區, 對橫頭磡區不太熟悉; 但我"細路仔時" 都曾好奇打去問過仍用金國戲院名義註冊電話, 由一中年男子接聽, 只說戲院很久前已經結束... 此事想起有20年以上了...

其他解答:
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()