close
標題:

NEW YORK CHEESE CAKE

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

click去:http://www.thegoodiesfactory.com/SchoolFundraiserPopUpPlainNewYork.html 呢個芝士餅點make?? 我想好似pacific coffee果d芝士餅咁,, 因為我係果d食譜睇都係好似唔同樣咁!! 星期六前答我ok?? 十萬火急!! 焗爐make!!我個oven係唔會顯示溫度, 可唔可以同我講幾分鐘?? 如果唔可以都ok!!

最佳解答:

紐約芝士蛋糕 New York Cheese Cake 返回目錄 >> New York Cheese Cake 食譜及製作:Jade 餅底材料︰(15cm 圓形蛋糕一個) Oreo(除餡) /消化餅 75克 牛油(溶化) 35克 ?料︰ 忌廉芝士 350 克 糖 80 克 酸忌廉 80 克 蛋 2 個 雲喱拿香油 2.5克 裝飾 喜愛的鮮果 適量 製法: 1. 餅底做法: 餅乾壓碎加入牛油壓在模底上。 2. 忌廉芝士加糖打軟,再加酸忌廉打勻,最後加入蛋(分兩次)打至滑身。 3. 將餡料倒入餅底上,坐於巳注水之盤焗上。 4. 以170度焗半小時,取出水盤再焗15分鐘。餅面焗至微黃時,餅面加上鍚紙 。蛋糕放涼後,再雪凍享用。 貼士︰ 1. 預熱焗爐時.可一起放入已注水之焗盤。 2. 餅面裝飾: 酸忌廉2-3大匙加適量糖及忌廉/鮮奶 (自由調教濃淡)。 為食貓有野講 貓論詳情: New York Cheese Cake -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- (低脂肪)紐約芝士蛋糕 New York Cheese Cake 喜歡吃紐約芝士蛋糕但又怕肥,這個低脂肪紐約芝士蛋糕就可以可以滿是你的慾望,口感與味道跟傳?的做法差不多呢! 食譜及製作:阿貓 麵團材料︰ (7吋模份量) 茅屋芝士 (Cottage Cheese) 235克 忌廉芝士 (Cream Cheese) 350克 糖 160克 檸檬 (取檸檬茸及半個檸檬汁) 1個 蛋 3只 粟米粉 2湯匙 酸忌廉 (Sour Cream) 235克 雲呢?香油 1 湯匙 藍梅醬的材料︰ 冰鮮藍梅 150克 糖 2 茶匙 粟粉 1茶匙 藍梅酒or kirsch 1 茶匙 做法: 1. 預熱焗爐170度 。 2. 將茅屋芝士過篩,或用攪拌器攪爛,忌廉芝士打至軟滑,加入茅屋芝士,糖及檸檬茸混合,加蛋(續少加入),攪至完全混合,篩入粟米粉,伴勻。 3. 攪入酸忌廉,雲呢?香油,及檸檬汁,成麵糊,倒入預先塗了牛油的7"蛋糕圓模中,焗45-50 分鐘,(焗好的蛋糕,顏色淡黃,側邊是較硬身,中間就有「蕩下蕩下」的感覺)。 4. 熄爐火,打開小小的焗爐門,讓蛋糕在(焗爐內)自然冷卻,大概一小時後,便可將藍梅醬塗在蛋糕面上。 蛋糕要雪至少三小時才供享用,雪過夜便佳。 藍梅醬做法: 1. 藍梅室?退冰,用篩隔汁 ,保留藍梅汁。 2. 混合藍梅汁與糖,及一半的藍梅,加入鷹粟粉,慢慢煲至滾和杰些少,熄火。 3. 加入藍梅酒及剩餘1半的藍梅,成為藍梅醬。 4. 可塗於蛋糕面上。 貼士 1. 隨個人喜好,可以紅梅代藍梅。亦可完全不用 topping,喜歡傳?d,可做酸忌廉 topping

其他解答:

我看了幅相片了,這個 NEW YORK CHEESE CAKE 係沒有舖酸忌廉在面,因每人用的焗爐都會不同,焗出來的蛋糕亦會有不同的,而你是想做焗芝士蛋糕或是一定要做 NEW YORK CHEESE CAKE 呢? 因為我有兩本做芝士蛋糕的書,可以大家研究一下的。你有興趣就 SENT 郵件給我聯絡啦﹗|||||你似乎揀左個好複雜既餅黎整,你呢個cheese cake只有材料並冇份量,雖然佢講左好多對材料既解釋,而張相的確係好靚,但我相信你冇辦法整. 其實網上非常多New York Cheese Cake既食譜,既簡單又易整.你話唔似你食果個咁樣,就真係幫你唔到,因為我食既New York Cheese Cake就係咁樣既,冇topping,只有餅底同cream cheese整既餅身.好濃既cheese味,我諗你最好搵過另一個食譜啦,佢冇俾份量你,你好難整到好似佢咁樣架.
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()