close
標題:

我參加左跟團去泰國呀!有d野想你地幫幫我~

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我11/5飛啦!咁呢,第一次去咋,有咩必買架?係邊度買度?dlevi's褲係咪真係好平?d拖鞋呀,naraya袋呀,林真香豬肉干呢d,為返hkd幾錢左右呀?我捻緊要唱幾錢泰銖先夠用呀!同埋泰國機場係咪都有地圖拎?因為我跟團,有dmarket佢唔帶我地去,只係去centralworld度,叫我地自己行,咁我想去bigc,jjmarket,同埋咩Raygen(唔記得點串)仲有咩siamparagon(大概咁串)><呢d難唔難去??最後啦~我想問~唱錢,你地通常去邊唱架?街d找換行?定機場?定銀行呢?因為我跟團,如... 顯示更多 我11/5飛啦!咁呢,第一次去咋,有咩必買架? 係邊度買度?dlevi’s褲係咪真係好平? d拖鞋呀,naraya袋呀,林真香豬肉干呢d, 為返hkd幾錢左右呀?我捻緊要唱幾錢泰銖先夠用呀! 同埋泰國機場係咪都有地圖拎? 因為我跟團,有dmarket佢唔帶我地去, 只係去centralworld度,叫我地自己行, 咁我想去bigc,jjmarket, 同埋咩Raygen(唔記得點串)仲有咩siamparagon(大概咁串)>< 呢d難唔難去?? 最後啦~我想問~唱錢,你地通常去邊唱架? 街d找換行?定機場?定銀行呢? 因為我跟團,如果去機場唱,hk係咪好d? 唔該哂!希望你地識的話盡量答!thankyou* 更新: 即係係hk唱少少咁?? 機場呢... 但又驚去到無時間唱到~~

最佳解答:

有關兌換 如果你是跟團的話, 導遊一定會有得兌俾你, 隨時隨兌都得, 同泰國街邊差不多. 到了市區, 有好多兌換店和銀行都可以兌換, 如在普通銀行, 會比機場高些少, 而最出名兌得高既, 有----- Super Rich及 林真香 Super Rich= 兌換店, 在 siam/ chit lom 區的 Central World 對面, Big C 超市superstore 後面的街仔, 招牌橙色或綠色, 有3間分店 林真香 = 肉乾手信店, 在 china town 和 Amarin Plaza都有分店 以我剛回來為例,(不過,每天價位是不同的!) 在機場兌 3.91, 在 SuperRich 兌3.98, 最高的一日兌過 4.05, 你見兌得高的話可先兌多些少, 低的話兌夠用便算了. 因為可以兌換既地方真係好多好多,行街一定見到!!! Super Rich 詳細地圖, 你可在 thailandfans找到 http://www.thailandfans.com/forum/viewthread.php?tid=38743&extra=page%3D1 有關shopping洗費 豐儉由人,你自己問一下自己會唔會買跟團野, 你就會預計到自己會洗幾多錢喇!!! 你自己要唸清楚,會唔會買,係咪如果抵就買, 會買幾多,記住俾個budget自己,唔好買過龍啦!!! 當然,你富貴既,可以預多d既 我估計你可能會買既野,或者係俾人慫恿買既野...... = 燕窩 = 魚翅 = 皮革製品 e.g. 真皮/ 鱷魚皮/ 魔鬼魚皮銀包手袋 = 肉乾,貓屎條,魷魚..... (可以當做手信啦) = 商場買野 (underwear啦, bra 啦, boots 啦, 等等....) 可能既另外消費..... = 導遊費 = 自由日既食飯 (放心, 自己食野可以好平!) = 未包遊樂場既入場費 = 陽光海灘遊樂玩意 (e.g. 跳傘, 潛水, sea walker, 香蕉船... 可以好貴!) 我自己自由行,洗得都唔慳既, 做左 1次 spa,1次 massage,連入場費,(around $2000) 買左一大堆自己鍾意既精品、禮物、手信, ($1500) 計買每日三餐出面食好野, (around $2000) 計埋車費, (around $350) 加埋即係每人洗左 $3000左右 (未計酒店package), 希望你計到大約幾多啦... 你可以帶多些少港幣,去到用幾多兌幾多,反正周圍都有得兌換! 有關shopping地點 你提到既地方唔難去!你如果買本旅遊書仔, 一定會好清楚講點去,而且你講既地方,都係空鐵站附近, 你一定找到,只不過係你夠唔夠自由時間去者! 有關shopping價錢 NaRaYa 袋大細唔同價,細既手挽袋HK$30左右已經有, 大既都係 around $200!好抵買! 專門店係 central world都有!仲好大間添! 肉乾大約 $25-30 一包,都係大大細細唔同價, 唔同種類唔同價錢啦! levis 未買過唔知,但係唔係百貨公司既所有野都抵買架! 有好多野都係香港平d,小心格價啦! 有關泰國平靚正 = wacol內衣bra.... (其他牌子也會平,不過以wacol 平得最跨張) = Boots (香港已經無得買啦!我買到爆o急!) = 香薰品牌產品 (ORIENTAL PRINCESS, THANN SANCTUARY, HARNN ) = 林真香豬肉乾、牛肉乾、貓屎、龍眼肉、榴槤糕、柳子糖、棘魷魚等 (香港都有, 無謂買太多啦) = NaRaYa 大袋細袋, 幾十蚊貨, 但係品質好, 款式多,又係手信首選!http://www.naraya.com/ (係 central world 等商場有專門店呀!!) = 麻布t-恤(地道衣著,睇你taste啦) = 銀器首飾, 礦石首飾 (翟道翟好多!) = 寵物衫仔 (翟道翟好多!) = 家庭日用品 , 如茶壺, 杯, 地氈, 袋..... (翟道翟好多!) = 民族服裝, 民族首飾 (翟道翟好多!) = 基本上你唸到既小精品都有, 都係平過香港!!! 在thailandfans的網頁內, 及討論區內你更可找到更多秘笈!! 祝旅途順利!! 2008-05-01 23:21:58 補充: 你真係好驚既話, 都可以係hk兌些少先既, 不過我個人覺得無乜需要, 個度真係導遊可以兌, 通街都有得兌囉..... 係機場既時候, 同導遊一齊咪更加無時間兌, 在hk機場兌又唔抵呢!!

其他解答:

你講D market 就唔知啦. 如果唱錢, 可以在香港銀行唱 HK$100 作零用錢, 買吓水飲. 其他可以在當地街邊找換店唱, rate 會高過銀行.
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()