close
標題:

\選30間中學~20點數

發問:

我是六年級. 成績都是ok~. 我想你幫忙比些意見 今次成績系平均80.25分 我系band 1 / 2 / 3? 我應選哪一間中學機會大些. 第一, 二及三...志願又應怎樣分配好呢! 我系九龍城的 我想要band 1尾 - band 2頭的...^^ 我想你幫一下忙...ok??? 我也想你幫我選30間中學 希望你會幫我~ 我想選:(好5好) 何文田官立中學 九龍真光中學 (女) 香港培道中學 (女) 五旬節中學 賽馬會官立中學 更新: 快... 明天要給miss la~ 更新 2: 我應選哪一間中學機會大些? 九龍真光中學機會大些 ? 香港培道中學機會大些 ? 五旬節中學機會大些? 第一, 二 , 三...志願又應怎樣分配好呢! 我也想你幫我選30間中學 希望你會幫我~ 快..快... 明天要給miss la~ 我5知道如何選30間中學呀...太多了..5知道如何選 0.0''

最佳解答:

喺九龍城,由於校網大,人多,競爭係一定有唔少既啦,所以即使你e家既平均分有80.25,呢個分可能喺其他校網可以係Band 1 中,但係喺九龍城校網就只有Band 1 尾至Band 2 頭。 第一志願:填你最想最想嗰間,可以係Band 1 中,因為你擺佢喺第一,中既機會最大。 第二志願:填你第二想嗰間,都可以填間Band 1 中既,因為,同樣地,中既機會都大嘅。 第三志願:填間啱你既,要係Band 1 尾 or Band 2 頭既。 以下係我比你既一D提議:既然你所想入既中學係何文田官立中學、九龍真光中學、香港培道中學 、五旬節中學同賽馬會官立中學,我諗你可以好似感填: 第一志願:香港培道中學 or 九龍真光中學 (呢2間都好「搶手」,如果唔擺佢地喺第1,基本上係冇可能中既啦。而我個人就覺得培道好過真光,因為佢既學生係叻D既,加上而家佢又有個好大好靚既新校舍,都真係好唔錯既! 至於30間中學,你自己諗啦,其實填咗都唔一定有用,算係後備感啦!填D Band 2 頭至中既中學啦! 第二志願:五旬節中學 (呢間係Band 2頭,都幾啱一D好似你既人,因為你的確係Band 2 頭嗰班!) 第三志願:何文田官立中學

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

啊秀你唔系話要同靜選ge學校一樣咩? 你選ge學校ok啦!(加油) 點算啊??? 我乙部分仲未選曬啊!我死得啦,你聽日會見唔到我啦 88|||||我建議何文田官立中學先... then香港培道中學 (女),九龍真光中學 (女),五旬節中學,賽馬會官立中學 ... 我F.2, P.6既成績Bang1中,同你差不多,都系九龍城,最尾入都第一志願-荃灣官立中學,Bang1頭... 努力牙~good luck! choose me to be the best answer la:)
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()