close
標題:

可能見過呢D標題好多次, 不過要點樣示愛呢? <15點>

發問:

首先, 點樣先知道個女仔對你有感覺? 點樣約佢出街/ 睇棄/ 食飯個D? 我有兩個friend, 畀佢推過, 而家到我中意左佢, 又唔知點同佢示愛好... 個女仔呢, 就有d 內向, 比較中意留係屋企, 但係就中意同自己最好既朋友出街, 勁少同男仔出街 我係香港人啦, 佢就台灣人, 我地兩個都係澳洲讀書, 咁仲有一樣嘢, 佢今年反唔到台灣過假期, 點先可以說服佢哩香港玩呢? 唔該幫幫手!

最佳解答:

同佢傾多d msn個d,,等大家了解下先,,之後先再約佢出黎都未遲,,, 可以大家一班人出黎玩(有男有女,,叫埋佢d 好朋友)..... 你同佢傾計個時可以介紹下香港有d咩特色,,,講一d吸引佢既景點 e.g 海洋公園....吸引下佢,,佢覺得下好玩就會黎hk la,,, 佢話黎香港既話你仲可以做埋導遊,,帶佢周圍去玩,, 慢慢就會有feel ~之後再示愛都未遲la,,, 祝你成功

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

不如您試下直接同佢講喇 or msn icq (直接 講 會比較好d la 因為您可以睇佢GA 反應ma) 起碼.....得同唔得都會知道仙 同 可以再睇下..........下一步可以點做ma 係度估估下....................未中15 16 比d勇氣................加油喇 (不過我個人認為 您講之前真係攪清楚您係未真係中意佢nei..................... 定係正係想試下 拍tall 比人錫ga 感覺nei)
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()