標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

法國、倫敦、利物浦自由行

發問:

麻煩解答以下有關法國、倫敦、利物浦自由行 ~ 萬分感謝! 我想去法國巴黎、倫敦、利物浦( Beatles story)及 - 大約預幾錢? (機票、住宿、車費、museum pass等) - 去十日夠唔夠? 去唔去得晒d博物館? - 住宿方面(如果唔住酒店,有咩好推介? 有咩手續架? 香港做 booking) - 去巴黎先 OR 倫敦先? - 可否建議一下 d 行程? - 有咩要注意架?? 我係中六學生, 打算下年考完AL去~ 麻煩各位解答以上問題, 好讓我預算一下~ 萬分感謝!萬分感謝!萬分感謝!萬分感謝!萬分感謝!萬分感謝!

最佳解答:

我剛從法國到英國回港,行程共11天, 由法國入境比英國過關容易得多, 因上年到英國入境海關問了很久.. 我提議在法國坐Euro star 到英國 約 2小時 15分已到達.. 法國 及英國 博物館真好多.. 如不是目的shopping 10天至 12天也差不多.. 住宿方面 : 你可上"背包客棧 "網頁有比較你心目中酒店 價錢.. 法國可買 10張 carnet 平很多, 而英國可買 oyster 好似香港八達通一樣 . 錢方面 : 如酒店是 信用咭付款 2萬元差不多都夠 ~ 注意事項 : 法國 及英國 天氣日與放有時相差很大,最好出發前先查詢 , 記得多帶1把傘 . 如不明可send mail 問我~~

其他解答:

對 2 .5萬就乂唁多. 15日就最好. 正係 paris 遊 detail d 都可以用 7 日. 頭尾飛機 2 日, 10日點夠. London 近 VICTORIA 車站 (大站泥 GA) 有許多小旅館. 都安全及乾淨. 四周去都交通方便.|||||我諗你預2萬幾,會鬆動d~ 10日就唔太夠,因為paris都佔左你4-5日,london又起碼4-5日,liverpool就1-2日到喇~ 博物館就應該未必去得晒,因為實在有好多!! 但如果去d比較出名/主要的就無問題~ 住宿,你可以考慮住hostel, www.hosteleurope.com/ www.hostelworld.com 這2個網比較common,可以在hk book左先! or check下邊度有hostel。 去paris or london先,你可以睇下邊個機票平咪去邊個先~ 其實無咩所謂~ 行程,如果真係得10日時間,paris去4日,london 4日,liverpool 2日。 注意自己d財物,夜晚盡量唔好一個人行街~
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()