close
標題:

老婆持雙程證, 在香港買樓她可以長住嗎?

發問:

我老婆係海南人, 佢聽人講話持雙程證的話, 三個月補辦既時候 佢要返返深圳再寄返去海南先可以補辦雙程證, 佢見唔到個證蓋印離境既話, 就唔會幫佢補辦 想請問如果咁既話......問題就黎啦..... 咁咪好麻煩囉, 我無理由o係香港買樓 / 租樓, 同老婆o係香港住兩個幾月, 跟住返去深圳又搵樓住一個月, 等補辦證之後, 又先再返返黎香港住, 咁搞法.......咪好on居?? 我邊有咁多銀兩, 兩邊都安排住處呢?? 但係我又聽有d朋友, 佢地老婆係大陸人, 都係o係香港寄返去就可以補辦 到底點先至係o岩咖??有咩解決方法??

最佳解答:

不是on居,而是係要咁做!因為双程証要出境,才可再補辦!除非有第二個証件,例如自由行!就可再入境,香港寄返去就可以補辦! 在香港是長注的,申請單程証約5年,我當時刀係兩邊都安排住處,買左一間深圳樓,5年後老婆落香港長住,賣左深圳樓賺了2倍錢,! 例如冇錢買,可於深圳布吉租摟,約500元一個月, 如果刀冇咁多銀兩,真係冇辦法!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

點解唔申請佢黎香港呢-.- 買得起650萬樓既可以投資移民 資金有限都可以用家庭團聚移民.....
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()