標題:

急急急!!!參加香港航空青年團好定其他好???

發問:

我今年19歲,讀緊中六,之前未參加過任何制服團體! 前排咁岩有香港航空青年團ge人係度招幕。 我雖然有d興趣,但對呢個團唔了解! 我咁ge年紀入去,會唔會好怪? 如果入,我應該幾時入?咩年紀入會最好? 一入去,要做d咩架?制服果d要幾錢? 係咪逢星期六就會有定期活動果d?有無d活動近觀塘區? 如果果個星期六有野做去唔到,會點? 入左之後,有咩用? 其實除左呢個制服團體,仲有無其他岩我ge?(年齡) 麻煩大家俾d建議同資料我 =] 唔好意思呢,一次過問咁多問題,希望有人可以解答到我啦,一萬個唔該 XD

最佳解答:

我岩岩今個星期先去完航空青年團既interview. 我今年十八歲我都決定入啦, 你只係大我 一年, 所以我唔覺得咁既年紀入去會好怪. 其實你以上所有問既問題, 全部都可以上呢個航空青年團既網頁到揾到, http://www.aircadets.org.hk/index_c.html 其實唔一定係晌星期六到操架, 有d中隊係晌星期日到操架, 睇下你入左咩中隊啦. 呢個團係每逢星期六/日就會進行一次traning. 如果你有一陣時唔得閒去, 可以之前同個阿sir講. 你住觀塘區, 佢可能會派你去近住你個區既中隊. 制服費用方面大約要一千到啦, 不過如果你係清貧學生, 你可以申請資助架, 詳情請上http://www.aircadets.org.hk/download_c.html 航空青年團係個紀律團隊, 講求既係團體合作精神, 如果你日後打算加入紀律部隊, 對你既入職條件一定有好大既幫助. 另外, 航空青年團會有好多航空知識既訓練, 如果你日後想於航空方面發展, 對你亦都有幫助. 仲有一樣我本人都認為幾重要既. 你而家即將要考高考, 其實而家好多間既大學既收生要求己經唔係單單睇成績咁簡單啦!如果你到時去某間大學面試, 個阿sir可能會問你你中六中7個年除左讀書之外, 仲有冇參加課外活動. 因為而家 好多間大學除左睇學生既成績之外, 仲會睇佢地熱唔熱衷參加課外活動. 因為大學重視學生既多方面發展, 唔會净係睇學生既優良成績而取錄佢. (當然成績仍然係最重要) 而航空團其實入面己經有好多活動比你揀, 所以對你考大學可能會對你有幫助. 我不清楚其他既制服團體既入伍年齡及資格, 所以不能答到你仲有無其他岩你ge年齡. 註:你己經十九歲, 如果你去航空青年團到面試, 個阿sir可能叫你等到21歲考佢既長官或者係訓練員(入伍年齡21歲或以上), 不過亦都唔排除佢會比你入佢既見習學員(入伍年齡:11-20)既可能性.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

1)我咁ge年紀入去,會唔會好怪? ok la 因為比較少人會係咁大先玩香港航空青年團(acc) 2)如果入,我應該幾時入?咩年紀入會最好? 我諗呀 f.1~3係比較好ge 因為一來可以玩耐d 二來,acc ge訓練係好hard 如果太細入又頂唔順 3)一入去,要做d咩架?制服果d要幾錢? 一入去要學操, 學關於acc ge野 學係acc要有ge禮貌等等 制服要唔少錢ga 都要大約成千蚊ga 4)係咪逢星期六就會有定期活動果d?有無d活動近觀塘區? 係呀, 每個星期6都會有會(mtg)開 可能考試果時會停1~2次 有d sqn ge mtg地方係近觀塘區/o係觀塘區 5)如果果個星期六有野做去唔到,會點? 咁最好問番個leader要做d咩la 6)入左之後,有咩用? 有咩用呀..... 因人而異姐 7)其實除左呢個制服團體,仲有無其他岩我ge? 5.... 童軍呀 女童軍呀 基督少年軍 女基督少年軍......
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()