標題:

有拜四面神的人請進..急!!thx

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

小女和男朋友已一起了四年..於去年尾分手..分手之後再冇聯絡..我亦不敢找他..小女一直在找機會復合..他有找到另一位女朋友..但拍了一個多月便分手現在好像又有一位新女朋友...小女於月前去過泰國..亦有拜四面神..希望能與男朋友復合..但到現在還沒有起色..當天我拜的時候很緊張..忘了說如果還神..是否因為這樣四面神對我的許願不受理?明天小女打算到荃灣的四面神再拜..1) 請問荃灣的四面神靈嗎?2) 求復合要買些甚麼??3) 程序是什麼?? 4) 說自己的資料之前聽說要講一句泰文..5) 拜的時候每面到底要多小枝香?? ... 顯示更多 小女和男朋友已一起了四年..於去年尾分手.. 分手之後再冇聯絡..我亦不敢找他.. 小女一直在找機會復合.. 他有找到另一位女朋友..但拍了一個多月便分手 現在好像又有一位新女朋友... 小女於月前去過泰國..亦有拜四面神.. 希望能與男朋友復合..但到現在還沒有起色.. 當天我拜的時候很緊張..忘了說如果還神.. 是否因為這樣四面神對我的許願不受理? 明天小女打算到荃灣的四面神再拜.. 1) 請問荃灣的四面神靈嗎? 2) 求復合要買些甚麼?? 3) 程序是什麼?? 4) 說自己的資料之前聽說要講一句泰文.. 5) 拜的時候每面到底要多小枝香?? (有人說3枝..有人說7枝...又有人說11枝) 請詳盡回答..因為小女比較蠢..THX 更新: 我都有拜姻緣石..去寶雲道拜..

最佳解答:

我今日剛剛睇左無線生活台, 今早有講玄學師父教人拜四面佛 (1) 我唔係好知靈唔靈, 不過荃灣既四面佛係由拉姑,澳門賭王請回香港 (2)拜佛要買四份蘭花, 四份水果, (即四表面既野都要一樣, 如每邊佛有一隻香蕉, 一個橙, 一個蘋果, 你一共要準備4隻香蕉, 4個橙, 4個蘋果)果度檔攤都有得買香燭, 金箔, 齊全既約HKD100 (3) 大約程序係, 首先比D花係果度既工作人員, 佢地會幫你放上去, 跟住比埋D金箔工作人員, 佢代你貼係四面佛上 (4) 由正面開始, 誠心各四面佛禱告, 你什麼名字, 出生日期, 想要求什麼, 如你的要求成真, 你將如何還神(如買水果酬謝或添香油多少...)最重要你自己一定要做 (5) 不用說泰文的, 拜佛要順時針方向架!! (6) 泰國求神係三支香, 還神係7枝香, 香港無論拜/還都係7枝 PS : 師父仲教路, 女士可以著一d鮮艷顏色的衣服及噴小小香水以吸引四面佛既留意, 由於本人都無拜過, 如果你都果日都唔係好清楚, 我相信果度既工作人員一定好樂意幫你 要求成真之後, 一定一定要還神!!所以你唔好亂咁允諾呀!!

其他解答:

緣份天注定, 您也不要太勉強自己, 順其自然吧... 我只拜過泰國四面佛, 每面三支香及一串花, 先拜正面, 再順時針拜及裝香... 導遊沒有說要講泰文, 不過如果靈驗, 您就要返去請人跳舞還神. 您可以試下去灣仔姻緣石拜下, 我覺得幾靈, 香燭可以去到先買,自己就帶一些鮮花.
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()