標題:

尖沙咀YMCA讀完有無用??

發問:

尖沙咀間香港基督教青年會專業進修書院 (YMCA College of Continuing Education),讀完有無用?? *我已經報咗名讀啦,但好怕讀完無用, 所以就問問大家究竟尖沙咀間YMCA,有無認可性&有無用&好唔好?? 另外,如果我成功讀完個秘書及行政文憑,咁我好唔好繼續讀高級文憑?? 如果唔繼續讀,咁我可以轉讀咩呢?? 麻煩大家啦 :)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你講的那個YMCA秘書及行政文憑課程都不太差,起馬是政府資歷名冊內之level 3 程度,讀完是政府認可,可報各大專院校之高級文憑課程 另外,如果我成功讀完個秘書及行政文憑,咁我好唔好繼續讀高級文憑?? 建議你不要讀YMCA之高級文憑課程,你可以考慮cuhk scs 或 hku space 之高級文憑課程

其他解答:

我都係讀ymca既秘書及行政文憑:) silly-kii@hotmail.com 一齊傾下計呀
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()