close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

魚魚的皮膚病

發問:

今日買左D cheap cheap 既魚 諗住試下個新魚缸 你知啦~D平魚 D魚店點會對佢地好丫 有少少爛尾 ﹐身上魚鱗無左一D 更有架喇﹗﹗ 1. 請問我使唔使E返佢地呢﹖or 佢自己會好返( 我有aquarium salt 係咪放少少會好D呢﹖) 2. 如果D魚之前有病~E返好 魚缸D水又清潔 ﹐咁魚D皮膚病會唔會復發﹖(因為我驚遲D買新魚時會野到之前D平魚既皮膚病)

最佳解答:

我睇你係淡水魚 ... 你只要保持水質好,定時換水 至於你少少爛尾 ? 爛尾可能係 Ph 問題另佢燒尾 你睇下係比人打窕係自己咁 .... Ph 問題就又打大氣可以 Fix 既 魚鱗無左既,佢食野冇出血既都唔洗理佢 點都係要水質好 .... 你想好 d 既 換水之前 2 天(我就1 天用家用過濾過既水) 你用埋新水劑 .... 或 D 水打 2 小時氣 ... 換既水 d 魚都沒有咩問題 家下天氣比較凍,落水最好同魚缸既水溫差唔多先好 唔係又起白點 .... 盡量唔好比鮮紅虫果 d ..... 果 d 好多細菌 盡量比 uv 左一排既凍虫佢食 最好比乾糧啦 ... 你再怕 d 水有病菌既,換水之後可以用 d 預防藥水 你 e-mail 問我囉 Msn 我 Msn 係 ken8yan@yahoo.com.hk 有咩問題都可以問我既,我只係想大家減小死魚次數 .... 幫得到就幫

其他解答:
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()