close
標題:

Valentine's Day

發問:

我係男仔讀form4的... 我係上年10月到識左我個同學個friend (佢form2) 平時係學校好難先見到佢 我又好早回家佢又可能玩啦啦隊 & drama . Therefore我地都係用msn傾計 我覺得我有dd鍾意佢 佢係個d比較薯個類 我就覺得自己係d樣子不出眾 & 好好好普通 & 無咩野係特別好既人 但我問過佢話 佢話唔覺得我樣衰的 so 我想試"親住" Valentine's Day 識多d佢 可惜佢之前試過同個男仔一齊 我又唔想俾佢覺得我係同o個個男仔差不多既人 ... 顯示更多 我係男仔讀form4的... 我係上年10月到識左我個同學個friend (佢form2) 平時係學校好難先見到佢 我又好早回家佢又可能玩啦啦隊 & drama . Therefore我地都係用msn傾計 我覺得我有dd鍾意佢 佢係個d比較薯個類 我就覺得自己係d樣子不出眾 & 好好好普通 & 無咩野係特別好既人 但我問過佢話 佢話唔覺得我樣衰的 so 我想試"親住" Valentine's Day 識多d佢 可惜佢之前試過同個男仔一齊 我又唔想俾佢覺得我係同o個個男仔差不多既人 咁點先可以令佢留意到我又唔會令佢反感呢?? 更新: 只求答案 最好唔好串我...

最佳解答:

其實個女仔都冇話你同佢之前個男仔係同一類,你唔洗咁驚喎!!! 如果真係怕o既....(其實你係咪想表白稼??) 你可以試下係msn到問下佢...仲唔仲2你!! 雖然好似太快... 但係我之前都係咁稼炸^^ 如果唔知點講...umm.. 你可以寫封情信啤佢格!!!再送d野啤個女仔!!!! 如果自己整o既會有心思d.... 個女仔應該會仲2 :D 何況如果你係Valentine's Day 送野啤佢呀,,, 唔洗講個女仔都知咩事啦!!!!hehe...

其他解答:

送d野俾佢.|||||Valentine's Day送禮物比佢,比佢一個驚喜佢! 情人節快樂!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()