標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想知我咁樣ge成績UE有可能E到嗎?

發問:

UE PASS 每一份卷要幾多個% ar,.... 我估我 A U B f C d De E e

最佳解答:

以我經驗應該唔得 我唔知每份卷確實係幾多%,不過我記得UE每份卷o既比重都好平均,唔同CE 我當年E,D,C,F,E先拉倒個E,我諗你都幾難 你哩個成績,起碼多多個D先拉倒個U 其實我覺得如果你paper c有D o既話,paper a唔應該有F,起碼都e,除非你離題,哩樣野教唔倒你,你真係寧願花多少少時間介定條題目先好作 同埋背定幾句有用o既structure,例如owing to, due to, 哩D咁,再揀D議論o既題目,諗多D特別o既point,應該唔太難E 至於listening,真係聽多D英文新聞係有用,或者你會覺得而家冇咩時間,聽左都冇用,唔係架,你熟習下D速度,真係會好D 同埋做o個陣,唔好成句寫,要寫short form,有時間先再寫返好佢,因為好多人低分,都係因為寫唔切,之後唔記得左,你話真係聽唔明佢講咩o既人真3少之又少lo

其他解答:

我有個師兄上年section a、b、c、e都F左~ 但係oral 就c左~ 都拉到個e喎~!|||||唔係bor~~ 我有個朋友...佢係上年考生.. 佢section E ..有D.. section D 有E .. 佢WRITING ..U 了 其他都係F.. 5 個SECTION ..只是2個GOT pass~ 但都over all..pass 左~ 所以我覺得最重要係睇section E.. 如果果份ok ge~~ 咁你英文要pass 都唔係冇可能~ 睇返你section C,D,D 都估自己PASS 既~~ 咁英文要合格都得既~~ ^^
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()