close
標題:

日本北海道

發問:

我七月會去北海道旅行,有d問題想問︰ (1) 我想買NDS,而我男友想買WII或者PSP, 呢幾樣野係日本買要幾$呢?值唔值得係日本買呢?如果壞機可以點? (2) 如果跟團去,有冇得食蟹同壽司船呢?大概幾$呢? (3) 去日本浸溫泉的話,係唔係一定要除晒衫?如果用毛巾裹住自己浸得唔得呢? (4) 去五天大概要洗幾多$? (5) 係日本買fancl, dhc係唔係平d?係邊度買好d?可唔可以提供店舖名? (6) 什麼是必買? (7) 七月的天氣如何? THANK YOU!!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

(1) 我o係日本買過psp, 比起香港買平左約二,三百 (其實唔算平好多). 好彩未壞過, 如果壞機可以去買機o既鋪頭維修. 如果您擔心o既話就唔好o係日本買 (我部ndsl同wii都係香港買), 而games就日本唔平得幾多, 所以冇需要o係日本買. 當然要計番yen兌換價~ (2) 有得食, 幾錢就唔同旅行社唔同價錢, 個range約5000yen-10000yen (3) 浸溫泉要除晒衫, 仲要沖乾淨先好浸呀. 如果去溫泉泳池就可以著泳衣 (4) 真係人人唔同喎, 如果您唔係購物狂, 唔加錢食特別野, 只係買下手信買下野飲, 咁預算3000-5000yen一個人一日都可以. (5) 買fancl同dhc 唔少藥房同便利店都有得買, dhc由其多地方有, 我上次o係地下街有間藥房就見到好多dhc, 比專門店平少少, 比香港平多多. fancl比香港平之餘仲有唔少o係香港買唔到o既貨品. fancl專門店地址: (北海道有6間) (www.fancl.co.jp) 1- 札幌駅地下街「エスタ」 2- 札幌駅南口広場地下街 B1F 3- 4丁目プラザ 1F 4- ポールタウン地下街 B2F 5- 札幌市東区北7条東9丁目2番20号 6- イオン旭川西ショッピングセンター1F dhc專門店地址: (www.dhc.co.jp) 〒060-0063 北海道札幌市中央区南三条西3丁目 さっぽろ地下街ポールタウン内 (札幌地下街內) (6) 夕陽蜜瓜, 白之戀人, 六花亭, hello kitty北海道限定版, 薰衣草香味富良野葡萄酒等等 (7) 七月天氣時晴時雨, 好難講喎, 但係要記得帶外套, 因為早晚有機會比中午時份氣溫差10度! 祝玩得開心! 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/1.gif

其他解答:

香水我平時也有在噴,但香水要依照不同場合去噴 我本身也很喜歡噴香水,所以我很常會去逛網路上哪裡可以買到比較便宜的香水 但我雖然埋便宜的,但我很注重品牌,因為香水如果噴不好可能會引起皮膚過敏之類的 所以我特別注重品牌 如果你對香水有興趣的話可以到下面網址看看 這家有在賣香水價錢也算合理而且都是大廠牌用起來也比較安心 網站→http://coo.tw/tt1 希望對你有幫助|||||1. not sure.... 2. 一個個團的安排唔同,唔知你咩團,所以唔知。我舊年去,就有安排自費食,隻長腳蟹太約600蚊,刺身睇下你食幾多。 3. 一定要剝清,不可用毛巾。 4.每個人唔同。 5. 係日本7仔都有得買。係平d,不過唔係真係平好多。 6. 必買,夕張蜜瓜,我舊年買佐一箱番黎,後悔買佐咁少。 7.我舊年八月去,好熱…間中有一陣過雲雨。
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()