close
標題:

東京5天遊,請大家比d建議我!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

東京玩5天, 以下係我集各方意見暫定行程, 請大家比d建議我, 有些什麼一定要去和食呢?Day 1 香港→ 日本成田機場 (坐skyliner到日幕里轉JR山手線到新宿) → 新宿 (kent hotel check in) → 新宿行街街及吃飯 → 新宿24小時商店 Day 2 新宿→ 淺草雷門 → 台場 (彩虹橋夜景) → 新宿 Day 3 新宿→ 原宿&表參道 → 澀谷 → 六本木(東京鐵塔&city tower) → 新宿 Day 4 海濱幕張 Outlet → 銀座 → 秋葉原 → 新宿 ** Day 4 是日本假期去這些地方會唔會好多人呀? Day 5 新宿 → 上野... 顯示更多 東京玩5天, 以下係我集各方意見暫定行程, 請大家比d建議我, 有些什麼一定要去和食呢? Day 1 香港→ 日本成田機場 (坐skyliner到日幕里轉JR山手線到新宿) → 新宿 (kent hotel check in) → 新宿行街街及吃飯 → 新宿24小時商店 Day 2 新宿→ 淺草雷門 → 台場 (彩虹橋夜景) → 新宿 Day 3 新宿→ 原宿&表參道 → 澀谷 → 六本木(東京鐵塔&city tower) → 新宿 Day 4 海濱幕張 Outlet → 銀座 → 秋葉原 → 新宿 ** Day 4 是日本假期去這些地方會唔會好多人呀? Day 5 新宿 → 上野 (上野搭3點左右的京成電鐵或skyliner到機場便可以了) → 成田機場

最佳解答:

我自已就覺得一定要去鐵塔~這是象徵日本既塔,可以試下佢既lift,超級快~~~有離心力~ and then 海濱幕張 Outlet,掃貨重點!! 自問如果自己是budget既話,不需花太多時間去銀座,除非你去既目的係掃名牌,該區是高消費,買野又唔抵,我覺得不要花太多時間在這地,略過便可。 當然遇上日本假期就要小心「財物」,因人也真的太多太多了!

其他解答:
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()