close
標題:

京成電鐵往成田問題~

發問:

我想問呢 咁我想搭最平 (1000 yen) 個隻去成田機場 但我想知係咪一樣都係係"京成上野站"搭 ? 同搭skyliner 係一樣地方 ?? 不過去到就買1000 yen 既菲 ?? 謝謝解答

最佳解答:

一樣都係係"京成上野站"搭 , 上野站是用買票機買飛的 , 總之你買 的是面值 1000 yen 就得 . 京成電鐵 的座位是打橫坐的 ( 就像香港 MTR 一樣 ) skyliner 的座位是向前的 ( 面向車頭 or 車尾 就像香港機會快線) ## 如果上錯車 , 是一樣可到達成田機場 , 但出閘時就要補錢 .

其他解答:

您可以到我的論壇: 1083論壇 http://1083.freebbs.hk 日本版發問, 我地的網友可以回答您的提問, 希望1083幫到您啦! 要註冊先可以發問架!同時有大量關於日本的資料!|||||我上次都係搭1000yen去成田機場, 你要去京成上野站搭,買1000yen落月台見到班車係寫上成田機場就入去座,咁就OK架啦.|||||可以係山手線日暮里站或者上野都有得搭京成電鐵去,應該係同搭skyliner同一個地方,但係未必同platform, 都係要到時睇下指示。 你可以同個職員表示唔係搭skyliner,買飛應該都係同一個地方。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()