標題:

e d係叫咩??

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我同一個男仔成日傾計同玩.. 有時我見倒佢同d女仔一齊...就唔開心仲要係嬲果隻(由其玩到好埋果d@@) 同佢傾計果時...咩煩惱都冇哂...同佢一齊好開心!!! 咁e d...算唔算係....我喜歡佢a@@? 定係我只係當佢一個好好o既朋友??? 更新: 但係...我唔會成日諗住佢... 不過...有時佢講d野佢令我心跳加速@@" 咁算唔算都係..........喜歡佢?? 更新 2: 另外...有一次佢話整倒隻手.. 之後...唔知點解...我好擔心佢..... 係咁問佢有冇事..做咩整倒.... 特言有種唔知點o既感覺 !!!

最佳解答:

你會對佢有一種特別的感覺/反應 e.g(可能).心跳加速 面紅 同佢講野口牙牙咁 個心成日諗住佢 佢有事既話會好譫心佢 會特別緊張自己外表或說話,見唔到佢個心又會好悶, 會成日諗住佢 當愛到好深既時候,你會無時無刻都諗佢, 做咩都係為佢好,好似生存就係為佢咁 當你失去佢,就會發覺自己好似唔知去左邊咁 為佢付出.. 唔會d野係岩係錯都照順對方意.. 係有需要既時候幫佢.. 係關心.. 2007-04-22 23:06:02 補充: 我覺得你喜歡佢a

其他解答:

我都試過 , 見倒佢同d女仔一齊, 真係好嬲嫁 i think u like him lo , 否則點會見倒佢同d女仔一齊...就唔開心仲要係嬲果隻呢??|||||其實..e+我同你都一樣... 佢搵你...就算幾累都好...都會同佢傾.....完成佢要ge野... 呢d已經係話左比你知..你深深愛著佢....努力....!|||||你在乎一個...好好ge朋友, 喜歡跟他聊天 咁...形容你的朋友, 對嗎? 不過, 會發生男女關係都唔出奇, 只要大家同一時間都有咁ge諗法同條份配合都唔難呀!|||||男仔同女仔wor... 我係女仔,我覺得你鐘意佢!!!
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()