close
標題:

荃灣有好的狗美容嗎

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

荃灣有好的狗美容服務嗎?想幫狗狗剪毛. 更新: 個間藍xx寵物店就唔係感好了,過間個女店員服務態度我就不予置評

最佳解答:

荃灣區, 可以去[戴鬅倫子診所]對面個間藍草莓寵物店一問, 因為如果我無記錯的話, 同佢係咁普通沖一次涼都係一百八蚊到, 但佢當時叫過我比五百蚊,就無限次數沖涼! 又或者你可到荃灣區有間叫[偉華寵物花園]的寵物美容店, 佢地包接送架你打電話去check check價錢, 因要睇你隻狗的大細、品種而定價架 (唔會太優貴)!

其他解答:

可以試下上門寵物美容,我覺得仲好過拖隻狗出去寵物店比人整,同埋佢地可以就番你時間同地區,仲好pro!我而家都係專搵佢地,唔會再比寵物店攪,因為佢地好求其同貴!!! 如果想試下,可以email我,我先比佢地電話你,cman1822@yahoo.com.hk|||||大窩口富麗商場狗美容,幾好
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()