close
標題:

補英文邊間好?(係葵青區)10分~急

發問:

補英文邊間好ar? 我去左補英國文化協會,佢好遊戲式,我5係學到好多野,so想第2個term唔補.. 而我又有去補英皇ge mia wong,幾好.... 但係我想補個係可以學好d英文ga!!! 5係好似英皇個d攻ce.... 葵青邊間好ar????thz a lot!!!

最佳解答:

現代既 K.Oten及Ken & Roger、英皇既F.Shum、 Derek Liu、Mia Wong同埋遵理既 June Leung 首先講下K.oten,我係5月尾既時候補佢,係我ce最後一個接觸既補習老師~ 我補左個oral workshop (capture a plan b 3-4堂) 感覺幾好,人氣極高,我之前上堂6間房一齊上,佢真係有好多教材俾學生用,而且教書易明,好照顧學生需要~好似講一d考生成日錯既讀音,佢搵個外國助教錄哂d字點讀,等我地可以學到正規既英語發音~真係一個唔錯既選擇^o^"~講到tips題佢今年咩paper都中好多=o=有d後悔之前無補佢常規課程!~ 再講下Ken & Roger,佢地d tips真係幾準,年年實有野中,最好係中作文,而且會成日派書俾我地,上Roger堂感覺真係唔錯,佢教d野好有用,真係英文好勁,但係又唔會講到太深,可以照顧到學生既需要。但係ken就差小小喇...因為有點悶..不過有彩色notes可提下神。好彩roger上3堂,ken就上1堂,總括黎講都ok架~補左個intensive全期都無後悔~ 講完現代,講英皇~ 英皇既F.Shum<=20000個後悔補過佢,之前聽人講佢教得好..原來都係假架\"/~ 我上左佢成6個月...佢最好既地方就係個網頁.不過登入與否唔差好遠。佢上堂最鍾意就係話"今堂唔會抄好多野"之後成堂都係抄野...對住佢真係好無奈..本來想走好耐,但係因為佢上3堂.第4堂d野佢講到好似好有用..之後再上3堂又係廢咁樣...就係咁我被佢呃左好多$.其實所為謂有用既野我覺得係會考度無咩用lo,最過份既就係佢播帶既問題,上堂講唔哂既野,下堂可以咩都唔講,派新notes=.=~最過份係上佢堂其實可以話唔係上緊英文堂\"/~佢講中文多過講英文幾百倍~ Derek Liu我就補過佢個workshop,但係我覺得補佢既人要英文超勁先得=.=~因為佢唔多照顧較低程度學生既需要,我英文唔算好勁...上堂都算辛苦.....而且佢好「蕭源」feel廢話連連....但係如果對比f.s佢好好多....有樣野值得一提既就係...有d f.s話用好既野..Derek話唔好...ban左..所以.....我真係覺得補f.s=想成績差~ 至於mia就唔錯既,我係當代補過佢intensive,教d野既幾有用,但係我有個fd話佢抄oten....係唔係我就唔知喇~之前係當代補佢真係又平又抵~算係一個好選擇....但係佢過左英皇..加左價....價錢就貴左好多喇...但係你都可以諗諗既,佢都係一個好老師!~我受益都唔細架~ 最後係遵理既 June Leung,我補過佢3個月到喇~其實佢都係一個唔錯既選擇黎架,又有網站支援,教d野又多,起初佢俾我既感覺都好好架,不過有個好問題...就係佢多數都教唔哂書....要補課..雖然係免費..但時間唔定時,之不過如果你自己既時間許可,真係不錯架~特別值得一提既就係上完一期(4堂)後,佢會派隻cd,記錄哂一d佢上堂講過既重要野,用黎溫書,e樣野我暫時未見過其他補習老師做到~ 如果你叫我綜合所有野將佢地(我補過既英文名師)排名,應該會係咁 1. K.oten (現代) 2.Mia wong (英皇) 3.Ken & Roger (現代) 4.June Leung (遵理) 5.Derek Liu (英皇) 6.F.Shum (英皇) 如果你係f.4,可能你未完全了解k.oten,因為我聽我個fd講佢教d野真係幾全面,我補過佢paper4覺得好好~睇過佢paper1、2既notes都有好多既支援~我個fd補左佢之後paper2有明顯既進步~ 至於el既 Amanda Tann,起初我都有諗過,好似係唔錯既選擇....但係我睇返補佢d人英文成績都係差果群.....不進反退...不過可能係佢地既問題喇~升到中六,我諗我會試試既~ 而Richard Eng..我無諗過補佢....因為佢俾我既形象....唔可靠.....

其他解答:

英訊 i took their CE 保證計劃 and I got an A in CE also 學費可能有得減!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()