close
標題:

有無好中醫師介紹,最好係沙田區

發問:

想問下有無出名醫既中醫師?最好就係沙田. 我成日生暗瘡,我自己覺得係內分泌問題而引致. 我d月經成日都唔準. 之前睇過西醫.治好一排又發過. 幾年啦...不斷都係咁. 好想搵到人 幫,好想解決... 更新: 多謝大家既回應. To : karentongbb 大圍都好近.可以去睇下.但要預約一個月又好似好耐呀! To : bc 炮台山好遠呢...我以前都好似上網睇過有人介紹炮台山好似有個中醫睇皮膚ok. 唔知要睇幾耐呢?不過好似都唔平wo,right??? 更新 2: To : bc 我想問下你睇o個個中醫幾錢診金+藥,一星期幾錢呀? 如果我無記錯好似好貴wo.如果個個星期都去睇.一個月咪好多錢?? and,我想問要keep住睇幾耐呀?? pls reply me... 更新 3: To: tkwfrancotong & fatsharon716 多謝你地既回答.睇黎你地係同一間公司wo.^^"

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我同你個case都好似 , d月經成日都唔準 , 於是我朋友介紹我看這個女中醫,效果唔錯 , 起碼我每有正常的月經 , 當然每個人的情況都唔同, 但都要有耐性, 你keep住睇效果會更好 , 你可以試試 普緣醫館 (文綺麗中醫師主診) Tel : 2698 9567 地址 : 大圍田心村94號二樓 ( 記住要電話預約 , 起碼要1個月前booking , 她最近搬了新地址 , 去前請查詢新地址) 希望幫到你啦

其他解答:

普緣醫館 (文綺麗中醫師主診) Tel : 2698 9567 已經搬到下列地址 : 馬鞍山 大水坑村 113號|||||不如我介紹你用我公司的product, 我都用緊, 好work ga~~,(我暗瘡同印愈來愈少,毛孔愈來愈少,好開心) 其實要搞好暗瘡 唔係單單搞外在嫁, 最重要係內在幫助7成嫁, 而外在都重要 3成 好喇, 咁內在究竟係幫你D咩呢? 其實就係幫助你令你身體各個循環都得以平常/ 再運作得好D(e.g.有便秘既, 訓練反你既排泄系統/ 改善腸胃敏感) 咁令你既身體識得將D油脂, 毒素自動排出來, 你要杜絕暗瘡 第一樣要用內在營養去改善!! 咁我既推介係Herbalife, 286蚊 ~ 22餐既營養蛋白素.專業顧問跟進 [講緊你睇醫生都唔只呢個價喇] 好喇, 講到外在營養 即係日常既護膚喇 ^^ 除左內在 好多時其實係你沒有好好清潔自己的皮膚而形成暗瘡既, 簡單.正確 護膚方法 1)洗面 - 正確既洗面方法令會幫助到清潔毛孔既dirty野, 唔正確會影響你既皮脂腺嫁, 搞到油脂分泌旺盛, 容易出瘡* 2)磨砂 - 適當的磨砂磨走過多既角質層/ 死皮, 令會吸收到& 清潔到底層一D既dirty 3)深層清潔 - 溶解Dirty野出來, 好多時就係因為你毛孔同底層dirty, 日子耐左 發炎, 形成暗瘡 4)保濕面膜 - !!!!!!!!!呢個係最重要架!!!!!!!!!!!!!!!!!! 先令皮膚組織軟反, 皮膚自然推D dirty野出來, 再來保濕同你收毛孔, 毛孔細左 自然少左dirty野藏入毛孔 就自然少暗瘡 我地依家重有免費試用, 你想學多D護膚? 搵我地拉?! [咁呢個教哂你正確既護膚方法同心得] 公司網頁: www.carmenchoi.com [記得填介紹人:Franco Tong] 電話:61505632 Franco E-mail/MSN: tttpt@hotmail.com|||||關於面上暗瘖面油..+美容院 我塊面係全塊面都好油..暗瘖多數生係鼻..面既2邊..同下巴.. 唔知咩問題..?? 我係教人護膚架 如果你想詳細學識點護膚 唔單之係文字上 仲係親身感受 msn me ar ^0^ msn: fatsharon716@hotmail.com http://www.carmenchoi.com (記住介紹人寫kwan_Tracy ) 你係咪無咩點保濕架 所以成面都係油 我唔知你係乾都出油定本身係油性皮膚 但保濕就係好重要架 咁先可以令塊面出少d油 仲有 你腸胃係咪唔係幾好架? 因為生暗瘡代表呢個人腸胃唔好喎 胃氣盛 同埋有便秘問題 面既2邊呢 就係你清潔得唔好所致既通常 中醫係調理身體既 如果你身體差就需要調理 不過護膚品係必須既 因為七成內在, 3成外在 不過我就唔識得中醫係咪真係有用 因為好少聽人講睇完好番 我有個朋友仲去到中山睇添 不過都係差不多 我俾支保濕mask佢用 效果仲快|||||我都係過來人呀, 有個中醫醫皮膚唔錯架(我自己都睇緊, 也介紹過朋友睇,一個睇暗瘡,一個睇濕疹) 但你要好介得口囉. 不過唔係近你那邊, 在炮台山, 因佢係比葯粉及葯水/膏, 所以可取一星期的份量. 你可以自己打電話去問 ( tel : 2784 7881 ).
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()