close
標題:

怎樣使用DVD-RAM 碟??

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我有一隻DVD-RAM 9.4GB,我有兩部Pioneer DVD-ROM 「111 & 212」,有Nero Essential 7。 我將光碟盤退出,將file拖去光碟盤,出現「檔案已經準備好寫入到CD」,下面有我要寫入既檔案,但我click左邊「寫入CD工作--->將檔案寫入到CD」,無反應。我睇過其他知識,但仲有問題,就係點解我唔可以將file由HDD拖去隻碟度?? 更新: 我將光碟盤推進去後,反而不能將檔案拖入DVD-RAM碟

最佳解答:

並非任何機都支援dvd-ram,有些只能讀取dvd-ram,有些可以讀寫dvd-ram。似乎Panasonic先支援讀寫dvd-ram,Pioneer DVR-111/212都好似唔寫dvd-ram,讀就得。新款Pioneer機就可以(DVR-A10/A11/A12)。

其他解答:
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()