close
標題:

HI我想問邊到IN HK 訂做衣服 便靚正架

發問:

如題... BUT 係出SHOW 3架播 多D 地址+ 電話呀 唔該哂~ 更新: mk 幾多數呀~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你好! 在觀塘有一家洋服,他們是上海師傅為你度身訂做,訂造服裝最大的好處是SIZE符合自己,布料的厚度和顏色可以自由選擇!!(歡迎來圖訂做) 他們最快可以在72小時完成(度身+試身+交貨)! http://www.kamlung.hk

其他解答:

專營女裝度身訂造OL套裝 $480元起(套),西裙,西褲,女裝Suit,恤衫,連身裙,伴娘裙...(歡迎來圖訂造) 如有任何查詢,歡迎瀏覽 : www.din-tailormade.com 或電郵致 : din.tailormade@yahoo.com.hk 九龍旺角西洋菜街兆萬中心6樓603A舖 (中南文具對面) 查詢電話 : 9137 2870 (歡迎預約時間) 營業時間 : 3:00 pm - 10:00pm|||||你好: 我叫yi.我係時裝設計學生畢業兩年. 己經幫過好多係人造衫,設計衣服,度身設計(姐妹裙,謝師宴服,晚裝,party服都為你們造到.) 價錢方面可以得到溝通,造衫時間我們會配合你們,yahoo知識有好多朋友都會搵我幫下手.今年有多一個製衣廠工人幫手,我就輕鬆得多" 我地可以幫你造你想設計的衣服,如果有興趣可以搵我. 我可以比返之前造過衣服相片看看. 絕無欺騙,放心搵我" E-mail : yinyi427@yahoo.com.hk|||||旺角兆萬中心
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()