標題:

求助...罕有頭髮天生中間分界,點先可以打破殘局?TT

發問:

我D頭髮天生中間分界,唔可以用一般人方法改變條界,留唔到陰, 由細到大我都好羨慕人地留到斜陰平陰, 偏偏我個額頭又好高,中間分界又好怪,究竟點先可以令D頭髮正常向前生...而唔係向左右??TT 呢個問題煩擾左我好多年,而且唔多人有,所以好多人都唔明,唔該你地幫下我 !!> 更新: 我仲知道有2個人同我一樣有呢個問題...一個係我阿SIR...一個係我家姐... 我阿SIR個頭真係好難睇,非常亂,我見到佢個頭都係同我一樣中間分界... 補充: 我地O既界同一般人O既中間分界都唔一樣,例如左面O既頭髮就係先向後生,先再向左,右面係先向後生,再向右@@即係D陰唔係向前生,係向後... 不過只係額頭上面O既頭髮向後生情況比較嚴重@@,頭頂O既頭髮十分正常,可惜後面O既頭髮又姐唔到前面向左右兩面生O既陰@@ 我都唔知點解自出娘胎就咁@@" 搵過好多地方都無記載 希望知道O既人可以指教我

最佳解答:

其實你可以試下洗完頭,梳濕個時梳左你想要個個parting先,then即刻攞風筒隔硬吹,因你平時中間介d頭髮一定會好易彈返過去,你向你想要個個方向吹到dry為至,但唔係做一次即得,你起碼keep住做幾個weeks or more先會d,你可以試下~

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我之前都係咁ge,but我將d頭髮分斜佢,用好多夾夾住,開頭好唔習慣,但係想分斜陰平陰就要忍,///////////電負離子,都可以,but選擇貴定平就你自己諗~!
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()