標題:

lamcome 定係loreal 既mascara好用呢

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想要curly+長+濃密既mascara... 邊一隻好d呀... 同埋幾$呢~ thanks~各位靚女!

最佳解答:

base就用Anna Sui Primer Mascara的 ,真係最得ge base喔,令睫毛最挺的;$160 (我都用左好耐啦,cream狀的) ; mascara就using sofina的+ ff的纖維增長型. p.s. mj新月齒梳型的多纖維果支唔好,太大量啦,真的唔好, 佢無纖維果支就perfect啦(我妹用ing); ipsa的微彎粗短型或者hr的欖核型都係大部分人的正確之選, 不過你一定可以試晒的,始終mascara唔可以用太長時間,有細菌的,貼近eyes呀嘛,我多數用3-6個月就掉ga啦. base就可以用好耐,係修護成份而已. HR & LANCOME, loreal 都好ga,不過最緊要搵一支適合你的眼型+效果的. 不過loreal要小心d,close得唔好就好容易乾晒.

其他解答:

我認為loreal 效果比較顯著!!!!! $86吧!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()