標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

林依晨, 同楊丞琳....who靚D?

發問:

林依晨, 同楊丞琳....who靚D? + 解釋...

最佳解答:

本人覺得楊丞琳靚d 我沒有說依晨不好 依晨她很可愛 但有baby fat 有時會不上是baby fat那麼簡單 她現在拍惡吻2肥了很多~~~~ 你可以上網找一找一些她穿婚紗那幕'' 比第一集肥了 而且她笑的時候...就沒楊丞琳那麼美麗 但就幾可愛的... 楊丞琳就比較thin囉 整體看上去....也比較美麗

其他解答:

靚...講既係樣...而唔係可愛同心地... 所以我剩係focus o係美貌度... 由面開始講... 眼: 丞琳隻眼大過依晨既好多..而且好有神..加上近期丞琳既眼眉冇以前咁惡..真係愈來愈靚! 鼻: 丞琳同依晨既鼻都唔算好好睇..依晨既鼻雖然比丞琳既高..但係依晨兩邊既鼻翼就唔靚啦~! 丞琳既鼻就屬於圓圓小小既..可愛型既 口: 依晨既嘴唇好厚..講白d係一d美感都冇..所以本人絕不認為佢個嘴靚..而丞琳個嘴就係薄薄既..小小既..但係就唔係櫻桃小嘴o個種 身型: 依晨係肥肥的..而丞琳就瘦d囉~ 衣著: 依晨多數都係清純的衣著..但丞琳既衣著就比較多變..好似佢前排出席台灣金曲獎做頒獎嘉賓..o個日佢既打扮就完全脫離"可愛教主"呢個稱號啦! 其實佢地兩個係好朋友...我真係唔希望成日有咁多人將佢地兩個攞黎比較... 綜合以上既野...我就認為丞琳靚d啦~|||||本來我都楊丞琳OK嘅~但原來愈睇就愈清楚佢嘅真面目,加上後來知道佢人品5好,而且我覺得佢故意講自己係扮弄可愛只係一個藉口,好讓自己嘅良心好過D,但呢種人我見過5少,睇得出囉~睇睇下仲覺得佢個鼻有D怪~佢扮嗰D所謂嘅娃娃音真係5好聽嫁囉~<換換愛>入面佢因為要賣「可愛」,而做到好假~而林依晨~5~我都同意佢有BABY FAT,但挺可愛的~佢個人好D~演技亦十分不錯~ 我唸論心論靚,都係林依晨好D掛 (個人意見,講錯野見諒呀~) 2007-07-01 21:10:39 補充: 真正嘅靚應該係論心吧~楊丞琳真正5係好好樣,其實2個都麻麻地~我真係講5下口楊丞琳靚D囉|||||楊丞琳 因為佢好可愛|||||林依晨靚D 因為我喜歡她 可愛(吾洗扮出黎~自然流露的) 演技又好 唱歌又好聽 楊丞琳都幾靚 佢d歌我都喜歡聽 但我吾喜歡佢扮可愛|||||我就睇過林依晨ge{天外飛仙},我第一次見到佢就覺得佢幾靚. 而楊丞琳主要係唱歌,我就好少見到佢,不過佢有拍過{愛情白皮書},佢眼大大,都幾靚. But我睇過{東方茱麗葉}之後,我見到林依晨的可愛好假,同埋佢對眼好細,把聲唔係好甜,但係我都會仲意佢. 楊丞琳又可愛又靚,唱歌又好聽,所以我仲意佢. 最後結論:楊丞琳靚d!!|||||尼D野各花入各眼GE啫...睇你點睇GA炸~ 楊丞琳佢係幾可愛GE..可愛教主尼架MA.. 但好可惜佢GE可愛係扮出尼GE...就算幾可愛都5係真正GE佢~ 林依晨佢性格比較真....臉圓圓咁幾Q~ 加上佢D演技好好...做咩角色都好似~而且佢5會造作...係自然可愛&美麗的~ SO-我覺得林依晨比較靚~!|||||本來呢......我都還ok鍾意楊丞琳的...... 但之後覺得佢其實唔係好靚....... 睇返換換愛......佢的髮型&wear d 3一唔靚........ 成個人都無甘靚........仲有少少樣衰........ 同埋聽d人講佢好扮野.......去到TVB果度唔記得左做咩........ 係度話果d工作人員....而係記者面前就係度扮曬得意果d......... 真係人前人後都唔同樣.......... 而林依晨........本來對佢無咩feel....... 但睇完惡吻後....就覺得佢的演技真係超好........ 同人真係超得意同靚女......... 林依晨唔洗扮就有得意同靚女出黎的效果lu~ 同埋睇完佢果本林家女孩依晨的青春部落格....... 覺得佢係一個幾善良ge女仔囉........ 同埋比較起邊個讀書叻d果d都係林依晨啦........ 講真......林依晨唔洗扮得意....就甘睇起上黎都好有氣質同靚女 2007-06-24 09:10:48 補充: 同埋本人覺得林依晨都清純好多|||||其實我覺得佢地係靚既方向好唔同. 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/10.gif 楊丞琳出名可愛. 佢係可愛風就真係好靚囉. 但要佢出現係成熟風既靚就比較難-_- 而林依晨就唔係走可愛風. 記得有一次佢地兩個上康熙(一個台灣的綜藝節目) 主持人話林依晨好老成-_- 但林依晨其實裝可愛也好靚. 但佢係走一D出較清純同演技風既靚. 佢演既野好有深度. *唔係話楊丞琳演得唔好.只係林依晨演得更好. 所以.兩個都好靚;) 但可愛方面::楊丞琳靚 當清純方面::林依晨靚|||||楊丞琳系只系可愛 林依晨就好清純,又可愛,仲有氣質 所以我覺得依晨令D 但只系我個人意見
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()