標題:

泰國自由行, book酒店問題?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

想請教各位, 我會去泰國自由行, 但唔會選擇旅行社d package, 咁我想問book 酒店應該o係香港book 好定去到walk in 好, 因為我曾經聽過泰國d酒店walk in 可以講價, 分分鐘仲便宜過香港book, 但會唔會去到walk in 先知間酒店冇房嫁!!! 另外機票問題, 我知海灣航空係最便宜, 但通常都會delay 咁阿聯茜呢?? and, 通常換泰珠邊到o既匯率最好?? 香港機場? 香港找換店? 定係去到泰國機場? 泰國 d找換店??

最佳解答:

我覺得你walk in會好冇保障, 尤其是近年泰國的旅客年年都增長, 你walk in成功講價的機會更加小(即使去年泰國發生左咁多事,但旅客人數仍增長了4%)。 另外如果你walk in冇房, 又要周圍搵, 浪費了的時間真係補唔番, 你知啦, 假期係好真貴o麻, 當然我相信最後都會搵到地方住, 但唔一定係你最想住果間, 所以真係要三思。 兌換泰幣: super rich > 林真香 > 香港百年 > 泰國的銀行 > 泰國機場 > 香港的銀行 所以我一般會在機場唱幾百, 夠乘的士和宵夜, 之後去Super Rich換, 如遇著星期日會去林真香換。 位置: 在Big-C門口, 人背向Big-C, 向右行兩個街口(約3分鐘), 見到李海泉海鮮, 望入裡面條橫街, 可以見到indara spa, 隔離及對面就係super rich, 有三間, 三間的匯價差不多。 林真香: 在唐人街有三間, 在Big-C附近也有兩間, 一間在pratunam fashion mall四樓, 另一間在Amarin Plaza四樓, 這兩間商場在機場拿的地圖可以找到, Big-C和四面佛一帶, 幾乎是所有自由行必到之地。 例如: 機場4.41, 林真香4.46, super rich4.51

其他解答:

介紹你去睇以下呢個網, 佢哋集合咗香港好多間不同旅行社啲旅遊產品資料同價錢, 旅行團、機票、酒店、同package套票都有, 佢哋唔係旅行社, 只係一間提供香港各大小旅行社的旅遊產品價格資料, 佢哋唔會幫你代訂, 只會提供資料讓你自由選擇, 由你自己去聯絡旅遊供應商, 資料一個網睇晒, 唔使四圍去check, 又可以立即格到價好方便, 如果妳在網站找不到妳所需要的資料, 我提議你將問題send email比佢哋, 佢哋會針對你的問題, 代妳聯絡香港各大小旅行社, 再集合十家唔同旅行社的報價及建議, 免費提供給你參考比較 www.tripsdb.com
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()