標題:

有線足球評術員一問

發問:

我想問問有關有線足球評術員, 佢地係唔係全職講波, if 唔係, 佢地ga正職又係d咩la, 希望可以講哂全部ga講波佬ga資料比我知. 另外想問問各位, 有線咁多講波佬, 你地最中意邊3個啊. 而我第1中意係丘仔, 第2係潘源良, 第3係榮基 & 德能.

最佳解答:

我知李榮基正職係歷史教師。 潘源良係填詞人。 下面嗰啲係上網查到嘅。 李德能係香港賽馬會媒介傳訊經理。 馮嘉奇係球員。 丘建威係商業電台客席主席。 劉舜文正職係會計文員。 蔡文堅正職係商業電台節目「政經星期六」主持人,平時喺商業電台新聞部做嘢。 陳葦如正職係銀行職員。 馬啟仁係香港賽馬會市場傳訊經理,亦係505United老闆。 我以前都幾鐘意聽呢班人講波,不過大約一年前開始我轉聽英文評述,因為可以練下自己啲英文聆聽。之前最鐘意德能、Keyman同阿如。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()