標題:

會考25分搵唔到band 1學校~~關於放榜

發問:

我係應屆會考生 原校屬黃大仙區 想轉跨區名校 放榜當日, 假設有25分,跨區的中學唔收我 我再返黃大仙......用左好多時間 原校同埋區內的brand 1學校理論上己經收齊.........? 咁我拎住25分,係咪要屈就去band 2學校?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你想跨咩名校先 ? 記緊要睇下果間學校預科學位多唔多 同埋上果幾年有冇收外校生 如果你真係有25分 絕對值得轉去其他學校 好似恆商同莊啟程 25分都幾保險一定入到 黃大仙既所有Band1照道理都應該會冇多餘學位收外校生 但係你唔使咁擔心 我既意見係如果你有24分以上 即刻搭的士跨區一博(機會幾大) 低過的話你就讀番原校啦 博完跨區冇學校收可以讀培敦(但係最緊要快) Good Luck !

其他解答:

如果你真有25分,中英數都高grade,可以試下莊啟程。我個 friend 25分都入到。|||||其實,要看你有多少個A和B 你是5A1E,我會叫你去轉跨區名校 你是5B1A.我會叫你吾好去 對 就是看你有多少A
arrow
arrow

    sui90fm90q 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()